Katalog yirik yoki o'rta korxonaga o'z mahsulotlarini batafsil, rang-barang va ijodiy tarzda taqdim etish imkonini beruvchi kuchli marketing vositasidir.
Kataloglar bir necha turlarga bo'linadi. Birinchidan, ular tasvirga asoslangan: ular yorqin illyustratsiyalar va korxonaning o'zi, xodimlar, hamkorlar, mahsulotlar va xizmatlar haqida katta hajmdagi ma'lumotlar bilan to'ldirilgan.
Ular sanoat ko'rgazmalari va taqdimotlarida tarqatiladi, shuning uchun ularni ishlab chiqarishga alohida yondashuv mavjud: o'rta va yuqori zichlikdagi qoplangan qog'oz va to'liq rangli raqamli bosib chiqarish qo'llaniladi.
Ikkinchidan, reklama kataloglari bir xil tasvirga ega, ammo kengroq auditoriya uchun mo'ljallangan.
Bu erda katta nashrlar talab qilinadi, shuning uchun bosib chiqarish ofset mashinasida amalga oshiriladi.
Uchinchidan, kompaniya yangiliklari, yangiliklar, chegirmalar haqida hikoya qiluvchi davriy kataloglar.
Bunday holda, katalogni ishlab chiqarish uchun standart zichlikdagi qog'oz ishlatiladi; bosib chiqarish ofsetdir.
Kataloglarni chop etish bosmaxonada buyurtma qilingan va ishlab chiqilgan tayyor maket yoki maket bo'yicha amalga oshiriladi.